maandag 16 maart 2015

Outfits on a row : nude and black

Blijkbaar ben ik echt verzot op zwart én tegenwoordig ook op nude. Nee, niet naakt (lol), maar op nude-kleur. Een van de trends voor deze lente/zomer. Ook in de winter draag ik dat graag. Ik vind nude mooi gecombineerd met zwart, ook met grijs. Met blauwe jeans is het natuurlijk ook altijd een topper!


 mijn grijze ripped jeans in grijs, met nude blouse en bruine blazer.

 een afgewassen zwarte jeans met nieuwe nude top: respectievelijk van Bellis en Close-Up


Mooi weer is er al , maar ik durfde nog niet voor blote benen (help! ze zijn nog té wit!) Mijn zwarte leren rokje van Zara (from Barcelona baby), zwart pulltje en mijn zebra-jasje.

Dezelfde gewassen zwarte jeans, mijn laatste nieuwe nude trui met een boordje kant (Close-Up), en de Palladiums heb ik ook weer boven gehaald. Nude , black, nude. Ik ben in overgang naar de lente! Finally! Ik word weer een gelukkig mens.

Wat is je favoriete outfit ?


with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking:

  1. Waaauw, de outfit met de zebra-jas is geweldig!!! Ik kijk er naar uit enkel in blazer buiten te komen, voorlopig nog even te koud!!

    BeantwoordenVerwijderen