zaterdag 14 maart 2015

New goodies

Vorige week nam ik verplicht wat me-time: even de stad in! Ik kwam naar huis met een nieuwe zonnebril (lees je hier meer over), een nieuwe ketting en oorbellen voor de communie van mijn zoon.
Die zal ik nog niet tonen want die horen bij de outfit. Suprise, surprise!

Op instagram liet ik al weten dat ik de kettingen en / of armbanden van LOTT wel wou hebben. Ondertussen heb ik het fijne kettinkje gekocht met de letter van mijn voornaam. Ik zou nog graag een langere ketting willen voor erbij, met de namen van mijn kinderen. Liefst ook in rosé-goud. En dat zal dan ook perfect passen voor de communie van mijn zoontje. 't Is al bijna helemaal geregeld. De juweeltjes toch (haha).


Ik kocht ook nog een nieuw topje bij Close-Up. Helemaal in love :-)



Ik hou van de Nude-kleur die helemaal trendy is ook tevens. (niet daarom by the way) En zeker gecombineerd met grijs of zwart vind ik het mooi.

Heb jij onlangs iets nieuw aangeschaft voor jezelf?

with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking:

  1. Mooi! Zeker de kleurcombinatie en juweeltjes! Top!

    Ja, ik heb onlangs van die zilver veterschoenen gekocht bij Sacha. Nu al de beste aankoop van het jaar!

    BeantwoordenVerwijderen