vrijdag 27 februari 2015

Boost your positivity #week2

Wat je over week 1 wil lezen in deze bloggerchallenge, kun je hier lezen. Week 2 ging over Energy & Positivity. Deze zijn de 5 verschenen foto's op Instagram.



1. wat eten we vandaag?
Aangezien ik geen zo'n keukenprinses ben (je kan niet alles perfect kunnen, right) , kook ik het liefst makkelijk en snel. Liefst ook gezond. Wie mijn blog volgt of mijn Instagram nog meer, dan merk je wel dat ik een beetje gebeten ben door het puur eten en koken van Pascale Naessens.
Dat was dan ook een gerechtje uit haar kookboeken. Als lunch een slaatje met ricotta en 's avonds de rest van de ricotta opgevuld in groenten in de oven. Heel lekker. Niet voor elke week, maar best lekker.  En het liefst in een tomaat... zei de tomaatliefhebster.




2. hier word ik blij van
Mijn gezin. Zij maken mij blij, maken me aan het lachen,... ik ben blij mama te zijn van mijn twee spookjes en mijn 'hubby' is er eentje uit duizend.



3. My guilty pleasure
Chocolade natuurlijk! What else?! Ik denk dat er weinig dagen bestaan zonder chocolade...Tja, er moeten ook zekerheden in het leven zijn.



4. mijn favoriete muziek
Deze vond ik een makkelijk en toch een moeilijke. Ik hou van verschillende genres en het is ook te zien in welke sfeer. Het meest kan ik mijzelf terug vinden in ballades. Ik dans ook graag es op stevige dance-muziek, maar geef me vandaag maar rustige muziek met een mooie tekst waar ik mij in kan vinden. Dat gaat van Heather Nova tot Birdy, van Damien Rice tot Kodaline.
Maar mijn allerliefste nummer ever is Kissing you van Des'ree. Dan ga ik zonder schroom huilen. Dat liedje maakt mij helemaal week...




5. my loved ones
Hier moest ik me in houden om niet weer mijn gezin te posten. Maar ik word saai en ik val in herhaling. Nope, dat willen we niet! Vermijden dus en van wie hou ik nog? MIjn vrienden en familie, maar ik had niet alles op foto staan om een mooie collage te maken. Er schuilt ook een grote dierenvriend in mij dus de kitty's mochten nog eens ten tonele verschijnen.
Toulouse, de mama en Olaf, de zoon.



Op naar week 3 voor het verslag, want die is ook al voorbij! Zal die vandaag of morgen ook proberen online te zetten.



with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten