zaterdag 28 februari 2015

Boost your positivity : week 3

Week 1 en week 2 gemist? Even terug scrollen om te weten wat het in houdt en mee te zijn.
Bij week 3 moest dit gebeuren:



1. Aan mijn muur

De meeste muren zijn wit bij ons in huis en ik hou er niet van dat alles vol staat of de muren vol hangen. Ik hou dan wel weer van foto's en ja, het zijn foto's van ons geworden.
In de inkom hangen wij om u welkom te heten :) Een gezinscollage, een cadeautje voor vaderdag. (en stiekem ook voor mezelf) In de hall hangen dan ook nog oudere foto's die ik wel best charmant vind. Eentje van de kinderen enkele jaren terug. zijn ze niet schattig?
In de living hangt er een canvasdoek van mijn dochter op haar eerste communie. Binnenkort is het mijn zoon zijn beurt dus er komt een tweede bij.



2. Bed Head
Jah... skippen of toch maar proberen. De uitdaging is aangegaan, dus deze ook! Na enkele pogingen... ok, ik geef het toe, is het dan toch gelukt om een 'bedhead' te maken. Wel ja, met mijn hoofd in mijn bed. Letterlijk toch? ;-) Morningface en liefst al slapend ...
Mja. i did it...



3. dit vind ik mooi
De natuur. De natuur weet mij wel te bekoren in zijn kleuren en geuren. De zon natuurlijk ook. En de zee. ik hou van de zee. In de winter voor een wandeling en es stevig te gaan uitwaaien. Dat kan zo'n deugd doen. In de zomer om te zonnen, te spelen met de kinderen, een glaasje te drinken met vrienden... dat is genieten!



4. favoriete instagram foto #tbt
Hier kon ik weer kiezen tussen vanalles en nog wat. Toch koos ik voor een selfie. Een foto van juist exact een jaar geleden. Throw back Thursday. Even terug in de tijd. En om mijn zelfvertrouwen een boost te geven, een foto van mezelf.




5. mijn happy place
Aan de zee , in de zon, in Barcelona. Daar ben ik happy. Zorgen vergeten en genieten.




Wat geeft jou een boost om gelukkig te zijn?



with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten