dinsdag 10 februari 2015

Actie Activia #boostyourpositivity

Op mijn instagram heb ik vorige week naarstig en flink meegedaan aan de #boostyourpositivity , een actie van Danone Activia waar blogsters Lies en Kelly centraal staan. Door wat meer blogs te lezen, las ik dat je in eerste instantie een brief naar je 16-jarige zelf moest schrijven ook. Ik heb daar even over getwijfeld. Ik heb dit nu gisteren ook gedaan. Deze kun je hier lezen.


Week 1 ging over Inner & Self waar ik 5 zaken over mezelf moest posten op instagram. Elke dag iets over mezelf, iets typerend.


Maandag: lievelingsfoto van jezelf .  Eentje van deze zomer, met korte carrĂ©. Blijft mooi, maar wil nu toch es langere lokken.  Met de lach. Positief. Met een van favo-outfits: een jumpsuit van Circle of trust.





Dinsdag: Lievelingsquote. Dat vind ik een hele moeilijke want ik hou van zoveel quotes. Maar deze vond ik op Pinterest en gaat over positief zijn over jezelf. Dus wat past er beter als deze als het over inner and self moet gaan en over liefde. Deze dus.



Woensdag. Spiegelselfie. Ik las op instagram dat velen het daar erg moeilijk mee hadden terwijl ik dat dagelijks doe. Of toch bijna dagelijks. Dus voor mij een makkie om mij nog es te smijten voor de 'mirror'.


in the meanwhile: ik draag een zwarte afgewassen jeans, hakjes (yay), een zwarte sjaal en mijn oakwood-lovely-jasje wich i love.

Donderdag: #TBT Sweet 16. Voor de leken #TBT wil zeggen throwback thursday... dus even terug in de tijd keren en een foto plaatsen van toen ik 16 was. Ik weet nu niet helemaal zeker of ik toen wel 16 was, kan ook 17 zijn... Er stond geen data op, maar soit, t zal niet veel schelen. Toen ging ik samen met Sofie Pauwels op reis met haar ouders naar Spanje. Dat was leuk, heel leuk! :)


Vrijdag. Typisch IK. Wat is er typisch ik? Dat vond ik ook niet makkelijk. Moet ik nu een collage maken? Moet ik nu werkelijk iets kiezen? Iets over eten, kledij, passie, hobby, of iets over mijn karakter? Mijn kinderen dan maar als hulpmiddel ingeschakeld.... die hielpen wat denken en dit is het resultaat.



Week 2 is deze week gestart en gaat over Energy & Positivity. Volg me op Instagram als je meer wil zien!




with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt zo'n fijn concept! :) En heel leuk om lezen bij iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het is leuk! Week 1 heb ik niet meegedaan, maar nu geef ik me helemaal ;)

    BeantwoordenVerwijderen