dinsdag 6 januari 2015

Solden : mini-shoplogje

Afgelopen zaterdag gingen we even kort naar Brugge. Veel heb ik niet nodig, maar had toch nood aan een mooie donkere jeans en mooie chique bloesjes met langere mouw om uit te gaan. Ja, ik heb nog altijd niet alles :-)

Ik had ook nog een bon van mama van de Zara dus die werd reeds gebruikt. Verder ga ik niet veel meer kopen in de solden voor mezelf. Wel voor de kinderen, want ze zijn beide enorm gegroeid. Ik ga dan graag es naar Scotch and Soda voor hen. Daar wil ik dus nog wel es geraken.

Maar je voelt me al komen hé. Ik wil al meer weten over de nieuwe collectie en de nieuwe trends. Oversized, goud, geel, roze, grijs,... ik zag al wat passeren, maar ik moet nog meer bekijken. En ik hou ook de boekjes met reclame voor de communies in het oog. 'Ik' zou 'ik' niet zijn dat net ik iets anders wil. ik zag al 1 iets graag voor mijn zoon, maar hij was nog niet overtuigd van het kleur. Het wordt iets draagbaar, dat hij kan blijven doordragen. NIet té speciaal. En dan moet ik nog iets voor mijn dochter hebben, voor de papa en voor mezelf. En we moeten nog naar een trouwfeest dus... dat wordt shoppen. En daarom dus wat sparen.

Bon, je wil weten wat ik gekocht heb in de solden waarschijnlijk: de donkere jeans gevonden en gekocht! , een donkergrijze legging (heb hem al in het zwart). Een nude t-shirt met een stukje kant en lange mouwen. De grijze trui is cosy, losjes en met een grote V-hals. Die ontbrak ook nog in mijn kast. Ik zocht ook nog iets met wat bling bling en de witte sweater vond ik wel leuk en paste me goed dus ook mee gedaan. Kan wel weer even voort dus, enkel nog een mooie vrouwelijke blouse.






De trui droeg ik dan gecombineerd met mijn grijze jeans en grijze blazer. 't Is eens iets anders dan zwart :-)

Heb jij al iets gekocht?


with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

4 opmerkingen:

  1. dit jaar nog niet geshopt ! maar eind vorig jaar nog es een dagje naar Antwerpen geweest en daar wat accessoires gekocht en een leuke poncho in de Zara gevonden, mss niet echt een poncho, meer een heel grote sjaal om te draperen op een blazer of lederen vestje of zo, grijs-zwart mét azteken design (daar was ik al efkes naar op zoek :)) en een (opnieuw ;)) grijs-zwart tshirtje met driekwart mouwen met opschrift 'concrete walls' en een meisje (allez meer een schim) die haar wat verstopt achter die letters (dat komt van S. Oliver)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, ik zie al heel wat moois!! Ik heb nog geen soldenkoopjes gedaan, snel verandering in brengen ;) Al wordt ik al naar de nieuwe collecties getrokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi mooi! Heb enkel huishoudelijke soldenkoopjes gedaan: promotie op Le Creuset kopjes laat je niet liggen. Eind januari ga ik nog eens naar Brussel en dan kijk ik eens bij een COS of & Other Stories. Hopelijk blijft er nog wat leuks over!

    BeantwoordenVerwijderen