vrijdag 23 januari 2015

Outfits on a row

Het werd nog es tijd om een vier-tal outfits online te zwieren, want ik krijg de vraag wel es waarom ik mijn mirror-outfits niet meer post op facebook. 1. ik maak ze effectief nog 2. ik post ze vnl. op instagram 3. bij deze toch ook nog es een overzichtje op de blog. 

Toen droeg ik nog hakken... wèèèè ... maar ik zal dit weekend toch nog es proberen. Voor enkele uurtjes. Ik mag stilaan weer beginnen sporten. Voor degene die niet mee zijn in het verhaal: ik heb een lumbago aka lage rugpijn. Dat ging door naar mijn bovenste van mijn rug én nek. Na enkele beurten kine ben ik al weer een heel eind verder, maar hakken dragen en ik voel het onmiddellijk. En ik die net zo draag op hakken loop, wat ik ook veel vrouwelijker vind. Maar het komt terug! :-)

Ik draag: zwarte legging Zara , boots Zara (vorig jaar), top zwart wit gestreept met gouden ellebogen in paillettes, blazer is van 10 days.

Ik draag platte schoenen en ze zijn al 2 jaar oud denk ik, maar zooooo gemakkelijk. De broek komt uit Nederland van een onbekend merk, maar buiten mijn zwarte broeken wel 1 van mijn favorietjes.
De trui is ook stokoud en ik weet ook al weer niet meer van waar die komt. De shirt eronder is van 10 days en de mouwen heb ik omgeplooid om wat meer effect te hebben. Dat was "casual at home".

 Dezelfde broek maar met een nieuwe sweater van Zara. "Never lose your sense of chique"
Bruine laarzen zijn van Sacha, online gekocht. Achteraan is er een 'ketting' in goud als accessoire.

Toen ook nog met frou, want die laat ik ook voor wat het is. Ik vind het heel mooi, maar niet bij mij. Ik stoorde me er enkele keren aan en zag dan foto's van ervoor terug en vond dat best ok... Dus ik laat het nu groeien voor het communiefeest van mijn lieftallig zoontje.
Hier draag ik mijn nieuwe broek van bij Bellis, sneakers Dolfie, zwart truitje en mijn Stradivarius-uit-Barcelona-blazer. De sjaal komt van Lilola in Brugge, maar is ook al 2 jaar oud denk ik. Nog niets aan en nog piccobello-staat dus nog perfect! Er staat een hert op en er hangt een slagtandje aan.
Hierbij draag ik ook vaak mijn bruine laarzen.

Voila, dat was het dan ook al weer voor enkele outifts. Welke vind jij de mooiste?




with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen:

  1. Oh, allemaal leuke outfits, maar de eerste is toch mijn favorietje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zulke mooie outfits, Jemke! De eerste is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen