vrijdag 10 oktober 2014

Quotes #september

Quote-time: er is geen leven meer zonder quotes denk ik. Wie houdt er nu niet van? Je kan er zoveel waarheid in vinden, je naaste duidelijk maken wat je voelt,... I like it ! En wie mij nog niet volgt op instagram, shame on you! You can follow me ! 


Juist! Heel juist! Positief denken zorgt voor een positief leven.
 
:-p
 true, true en nog es true! 

hihi :-)


 wat een poëtische quote :)


 i press! and you?

  you are beautiful! Say it every day #note to yourself



Deze moet ik af en toe es tegen mezelf zeggen... eerlijk? Soms heb ik het gevoel dat ik ter plekke sta te trappelen, anderszijds gaat alles zo snel.


 Just be you!

or friendship :)


enjoy your day pretty folks!

Jemmiestyle


xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten