woensdag 8 oktober 2014

Cocooning

Herfst is duidelijk in het land! Brrr, not my cup of tea. Alhoewel... Ik ben echt een zomermens, hou enorm van het zonnetje, maar een herfstzonnetje kan ook erg leuk zijn. Ideaal voor een boswandelingetje. So we did last Sunday.


Herfstig weertje: het doet me ook denken aan lekker thuis cocoonen! I love it!
En dat doen we uiteraard in stijl. In een persbericht dat ik onlangs in mijn mailbox kreeg, was ik direct verkocht aan deze fashionable accessoires om je lekker knus in te duffelen.
Oh, je zou bijna gaan denken dat ik naar de koude verlang ;-)

Laat de cape nu ook nog eens één van dé trends zijn, watch this one!


* Het merk Une Brune, une Blonde heeft de cape Madone in de aanbieding voor 129 euro.


Of heb je liever een poncho met print? Dan is Kate & Jules misschien iets voor jou? Deze "Lancelot" heb je voor 95 euro in jouw bezit. Hiermee pimp je ook direct je hele outfit.

 gespot op Instagram! Follow Kate and Jules :-)


Noémie Flamant, een Belgische ontwerpster die graag met bont werkt. Hier een warme kraag 'Tiva' ter waarde van 275 euro.



* We moeten ook warme voetjes hebben, right? Als ik koude voeten heb, heb ik helemaal koud!
So bring them on, darling!
Barbara Giunta Homeshoes, varianten vanaf 45 euro te verkrijgen.



Heb jij ook in zin in de verwarming op en lekker cosy cocoonen?


Jemmiestyle

xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!


1 opmerking:

  1. Ik hou van de herfst, het is echt wel mijn favoriete seizoen! Niets leuker dan verwarming op en cocoonen dus!

    BeantwoordenVerwijderen