vrijdag 22 augustus 2014

Shoplog #Barcelona

Na al die foto's en reports over shoppen, strand, het culturele en eten , willen jullie wel weten wat miss gekocht heeft zeker in Barcelona? Wat heb ik geshopt? Laat me eerst eens uitleggen wat voor een domme gans ik ben. Nochtans hadden de ladies me vooraf goed ingelicht en verwittigd dat er goed te shoppen viel in Barcelona. Zara, een van mijn favoriete winkels, is er natuurlijk in elke straat, bijna op elke hoek én dan nog es zeker 10% goedkoper dan hier! YAY! In plaats van niet veel in de valies te steken, en ruimte vrij te houden voor veel nieuws (ja, en nieuwe collectie weegt meer dan al die zomerse spulletjes).... , nee... Madam is bang dat ze iets tekort zal komen op een of ander moment. Of ik wist nog niet goed wat ik zoal zou aandoen. Gaat dat daar wat afkoelen 's avonds? Dus moet dat jeansjasje nu mee of niet? De zwaarte dingen deed ik aan als travellingoutfit. Zo slim was ik wel al.

Bon, kortom, ik heb dus niet zoveel gekocht. Wat dan wel weer goed is voor de portefeuille natuurlijk! Sowieso koop ik niet om te kopen, enkel wat ik graag zie/nodig heb (ja ik heb nog steeds nieuwe dingen nodig :-p

 The shoes! Bij Stradivarius : cognackleurige sleehak met peeptoe voor een prijsje van 40 euro.


 camouflagegewijs in blouse, from Bershka

blazer in bruin bij Stradivarius. Wou al een tijdje iets in roestbruin en toen ik dit jasje zag hangen met de  prijs van 30 euro, kon ik dat echt niet laten hangen!  Laat die winkel maar komen naar België! I love it!

Mijn Zara - Capuchon! Even getwijfeld (vooral voor het gewicht), maar op de luchthaven na het inchecken, vijf minuten voor boarden toch nog gekocht ! En ik verlang al om hem aan te doen. (lees: het is nu toch al herfstweer) Ik was direct weg van de print en ook hier nog es 10 euro extra uitgespaard, want online en in België is Zara duurder. Ik betaalde 50 euro.

Aangezien ik bij Twin-Set verknocht was aan het leren kleedje en dan deze zag (voor 40 euro!) heb ik ook niet getwijfeld. Het kleedje zit ook erg goed, beetje gevoerd vanbinnen, dus perfect mooi afgewerkt. Hier ook weer iets duurder dus. Ik draag het zeer graag! En aangezien mijn zwarte leren kokerrok te groot is geworden, vond ik dit rokje ook wel leuk om mee te nemen. Het is iets korter, maar ik draag het ook super graag. hiervoor mag de winter nog even op zich wachten, hoewel ik hier perfect ook een nylonkous onder kan dragen. Of met laarzen. Ik zie het al helemaal zitten :-)

Wat vind je van de aankopen?



with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen:

  1. Leuk geshopt ! Ik heb mij echt moeten inhouden bij Zara en Massimo Dutti in Spanje. Je kan daar echt wel koopjes doen vergeleken met hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankoopjes!! Ik heb ook al zin om herfst-winterkledij te beginnen kopen!

    BeantwoordenVerwijderen