dinsdag 5 augustus 2014

Mama Poes krijgt kleine poesjes #degeboorte

Hoe schattig is dit? Hier verlangde ik zo naar. Toen we vorig jaar onze poes Toulouse in huis namen, wou ik toch wel 1 keer 'kweken', de natuur zijn gang gaan. Dat moet een vrouw toch meegemaakt hebben, niet? Na een half jaar kan een poes vruchtbaar zijn... en zo geschiedde : een "tienerzwangerschap" ;-) Zolang het maar niet van mijn dochter is!! (help!)

Toulouse werd dus zwanger en 'kocht' deze morgen haar kittens. Het werden er 4: twee grijze tijgertjes en twee zwart-witte. De bevalling verliep heel vlot. Op twee uur tijd waren ze allemaal ter wereld gekomen en proper gelikt door mama poes. Wat was dat een mooie ervaring! Ik ben heel blij dat ik erbij was.

Hier een selectie (oeps!) van de fotoreeks van de bevalling en hun eerste dag bij ons thuis. Mijn dochter was op stap met haar peter (dagje zee gepland) en mijn zoon koos al enkele namen: Olaf (cfr. Frozen), Brasil (z'n lievelingssaus), Vlekje (de zwart witte poes met euh een vlekje) en Paprika. De kittens zijn geboren in een doos van paprika Lays chips (hihi). Mijn dochter wil liever gewone , echte namen. Zoals Sofia. Zo schattig, dat gesprek over de namen van poezen die we niet eens houden ;-)


  Brasil en Vlekje 


  Meet Brasil :)

  trots baasje bij mama poes en de kittens 


 Vlekje en Paprika 


 mama 'Loutje' en vier op een rij: Brasil - Vlekje, Olaf en Paprika


vlug een foto genomen toen mama poes even ging eten.

Vind je het ook niet megacute?



with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen:

  1. Superschattig! Ik heb er wel voor gekozen om mijn poes onmiddellijk te laten steriliseren. Ik zou niet weten wat ik met die schattige monstertjes moet doen :D Bijhouden is geen optie en wegdoen krijg ik niet over mijn hart.
    In elk geval: veel succes met de babies en proficiat aan de mama :D

    BeantwoordenVerwijderen