maandag 14 juli 2014

quotes

Quotes i love... ze beheersen soms mijn leven. Ik kan me er soms zo in vinden... ik told you before. Sommige houden er niet van dat ze verschijnen op sociale media, maar ik vind het wel leuk.





 uhu

 true! iedereen verstopt zich wel es achter excuses... om niet te moeten sporten. En eigenlijk moet je het gewoon doen! Achteraf ben je nog zo contenter :-)

als da nie schoon is :-) 

 hihi lol

enjoy every little thing... life is too short not to be happy!  

 indeed! i love my family! 

 dit stuurde ik onlangs naar mijn zus omdat ze 11 jaar getrouwd is. 
Funny quote... moet kunnen :-)

De eeuwige hatelijke discussie. Zelf ben ik geen leerkracht, maar geniet wel mee van het onderwijssysteem. Zelf ben ik ook 6 weken in verlof... Tja, iedereen kon die keuze maken. En leerkrachten werken écht wel veel! En ja, ze hebben veel vakantie. Elk zijn keuze!


oooh 

 hihi :-)

 herkenbaar? Ik spreek niet uit ervaring, maar 
kan me zo voorstellen dat het best wel es gebeurt :-)

 uhu...


Be happy and dance. and if you feel sad, dance too!


inderdaad! :-))



with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten