zondag 27 juli 2014

OOTD #print #animal

Dierenprints! Je kan er niet naast kijken. In elke winkel zie je wel iets dat met een dier te maken heeft: zebra, slangenmotief, luipaard, tijger,... Ook in het volgens seizoen keert dat steeds weer terug.

Leopard blijft een klassieker, de eeuwigdurende trend. En daar ben ik niet rouwig om. Het blijft mooi , gelijk welke leeftijd, maar je moet het juist combineren. Zorg dat het niet ordinair wordt. Zelf een dame van oudere leeftijd kan dit perfect dragen!



i am wearing:
- pants: Vero Moda (last year)
- top: Close Up
- necklace: Six
- bracelets black: one piece: K-Design
3 other bracelets: Crème Fraiche
- earrings: hearts from Crème Fraiche


Draag jij ook dierenprints?



with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

4 opmerkingen:

  1. Ik ben helemaal zot van dierenprints. Moet mij soms echt inhouden om niet teveel te kopen met die printjes :-). Maar ik ga nooit over the top, dus per outfit 1 kledingstuk (of schoenen, of handtas) met dierenprint en de rest basic. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi die dierenprints, maar het mag idd. niet ordinair worden, liefst combineren met iets sober.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben dol op dierenprints, leopard is ook mijn favoriet, al durf ik nog niet echt voor een broek ofzo te gaan! Heb wel al een nieuwe herfst/winterjas gekocht, met rara... leopardprint (dus voor het eerst eens echt een groot stuk)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De top is echt heel mooi!
    Alles is ook zo leuk gecombineerd :)

    BeantwoordenVerwijderen