dinsdag 15 juli 2014

OOTD #the leather jacket #twist #1

Vorige week (en vandaag) was het - zeg maar - herfstweer: veel regen en wind. Niet zo leuk als je niet op reis gaat deze zomer. Ik wil echt zoals iedereen de zon! Naar zee, thuis in de tuin, op stap, een terrasje doen... Maar we kunnen er helaas niets aan veranderen. We moeten het nemen zoals het komt.

Ik ga even afstappen van outfits on a row... Misschien doe ik gewoon 1 outfit per post en zeg ik uitgebreid waar alles vandaan komt. Of ik doe een twist. Ik combineer 1 kledingstuk anders en toon hoe je 1 kledingstuk op verschillende manieren kan dragen. Ja, en zo lijkt het alsof ik een gigantische kleerkast heb. I admit: ik heb genoeg, maar zeker nog niet alles! :-)


I am wearing:
- ripped jeans : Only
- bleu sweater : JBC 
( Groggy, bij de teenagers dus )
- leather jacket: ZARA
- boots: Van Dalen

 Dezelfde jas: anders gecombineerd: andere look

- boots: the same: Van Dalen
-pants: grey jeans 
- lace top: Only
- leather jacket: ZARA

Heb jij al een leren jasje waar je ook zo verzot op bent?



with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking: