zaterdag 5 juli 2014

New! Webshop online! Wander and Co!

There is a new webshop! Eentje om bij te kwijlen! Als interieurliefhebber vind je zeker je gading om te huis op te smukken. Of ben je eerder fan van zeepjes, lotions, kaartjes, opsmuk, allerhande hebbedingen,...? Dan moet je ongetwijfeld (na het lezen van de blog uiteraard) direct surfen naar
www.wanderandco.com

Snuister maar es rond. Er komen gauw nog meer leuks bij en binnenkort heb je ook meer mogelijkheden om online te betalen. Soon ! Maar je kan nu al es kijken en beginnen verlangen! En je kan ook al kopen uiteraard.

Op de launch bij Liesbeth thuis kocht ik al iets, nl. twee stempeltjes. Een anker en vlaggetjes. Ik zal nog niet verklappen waarvoor het dient, maar ik heb het ooit wel es nodig ;-)

Hier al een voorproefje wat je zoal mag verwachten.

 kaarsjes groot en klein

kaartjes voor elk wat wils #quotes 

notitieboekjes 


stempels voor een feestje of uitnodiging

 tasjes

 kaarsenhouders, kaartjes, kaarsjes, zeepjes, lotions,...

spons voor in de keuken, maar misschien kun je er ook mee afdrukken maken? 

 wander and co offcourse #spread the word!

 boodschappentassen, of neem je deze mee met je lunch voor op het werk?

 zeep denk ik :-)

brood op de plank!


 oliën, zeep, lotions van Cowshed: 
het grappige is dat elke geur een naam heeft zoals bv. lazy cow :-)

 vitacoco-sapjes, propercorn (popcorn dus), een drink, de blogsters, de vriendinnen,... en je hebt een mini-event om je webshop te lanceren!


Natasha kon er helaas niet bij zijn, maar hier 3 van de 4 bloggersgofitters :-)
Liesbeth (de eigenaar van Wander and Co), mezelf en Eva (van links naar rechts)

Good Job Liesbeth! Veel succes met deze nieuwe stap!

Laat me gerust weten wat je hebt gekocht. Ik ben benieuwd!


with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen: