donderdag 22 mei 2014

Sneakerlove #ladies #fashion

Je vriend of man heeft nu z'n favoriete sneakers gevonden, het is nu aan jou my lady! Ook voor de vrouwen elk wat wils! Ik kan alvast niet kiezen. Ha! I buy it all... i want it all... Oh boy!

Ganz white of met felle kleuren of liever klassieke tijdloze kleuren! Alles kan!

Nike Air Max of Nike Free Run




Adidas
De welgekende klassieke addidas, met de 3 strepen. In rood, blauw, groen of zwart vind ik ze het mooiste.



Stan Smith
Deze zag ik in Elle Magazine. Oh boy! Pretty! Zelf kocht ik Superga's in het wit. En kan verlang al om ze de hele zomer te dragen!
Stan Smith is een Amerikaanse oud-tennisser. In de jaren '70 bestond de tennisschoen al, en Adidas Stan Smith was born! Het wordt nu vooral gedragen als sneaker.

New Balance
Persoonlijk vind ik ze het meest karakter hebben in bordeaux, donkerblauw,... heel klassieke versies. Niet teveel verschillende kleuren door elkaar. Maar hé, dat is taste... Les goûts et des couleurs...
Wil je ze meer shiny, tja, dat heeft ook wel wat! In gold you will be shiny princess!



Converse

Alle kleuren, alle prints, met flap of zonder... voor elk wat wils. Zelf heb ik grijze maar draag ze niet meer zo vaak. Aangezien ik twee paar nieuwe kocht. Deze staan nog niet in deze lijst. you will see soon :-)




Hogan

Dit is wel iets duurder, maar zeker ook stijlvol en sporty chique. Je vindt ze ook al meer en meer op het straatbeeld in de stad.

 

De hoge modellen heten Hogan Rebel. Ook een nice printje hé ;-)



En zo zijn er nog! Die zie je binnenkort aan mijn voeten in een of andere post met outfits ;-)



1 opmerking:

  1. Ik ben een sneaker lover! Ik ben op zoek naar de perfecte zwarte sneakers..liefs met wat steentjes!

    BeantwoordenVerwijderen