maandag 5 mei 2014

Pressdays #AW14 #finally a review

YAY! Mijn eerste Pressdays! Samen met Liesbeth en Natasha (Eva was de werkmens onder ons) spraken we af om Antwerpen af te schuimen: van pr-bureau naar pr-bureau.
Als lunch aten we een bagel in Barnini, ik at eentje met brie: mmmm heaven! Echt lekker!




Startende bij PR de Hovre om kennis te maken met de nieuwe collectie van volgende merken: Clio Goldbrenner, Kate & Jane, Twice as Nice, Fiona Praxton, Noémie Framant, YSL, Une Brune Une Blonde,...
Dan even op de foto voor YSL, ons laten maquilleren door Florence en nog vlug een sushi als tussendoortje.



Une Brune Une Blonde : just love it :-)


 Fiona Paxton



 Clio Goldbrenner - my favo bag : dierenprint en croco blijven hot!




Daarna bezochten we Media Mania: Julia June, Le Creuset, Esprit, Pomme de Lovely, Adidas Eyewear, Van Bommel,... er waren ook twee wedstrijden. Ik deed enkel mee aan de Adidas Eyewear- wedstrijd. Daar kon je ook proeven van gerechtjes gemaakt in de Le Creuset-potten.

 Adidas Eyewear competition

 sporty wear
 Brantano 
 Floris Van Bommel 

 for the little ones: dierenprints à volonté bij Naturino


 Esprit: zowel voor mannen als vrouwen veel zwart, zwart-wit en kaki . Yes! i love it!



 on the wishlist! By Marciano Guess


van het ene dier naar het andere: ook wishlisted! New jacket by Julia June

Appletree met oa Rimmel, Au sérieux, Comprende PR,... enkele bureau's samen in 1 ruimte. Om te beginnen een tafel vol snoep :-) Beautystuff zoals Rimmel, Babor, Jane Iredale, ook bio-producten, chocolade, Samsonite, TITI, Triumph, Damart, One More (juwelen)... and many more!



wishlisted #birthday #kuch kuch #hint hint


Appletree: Rimmel: wonderfuuuuulllll!  Zoveel leuke kleurtjes, mascara's (ga ik nog es apart over bloggen, matte en shiny topcoat voor op de nagellak, glittertjes,... voor elk wat wils!



Making Waves heeft merken zoals Tara Jarmon, Ciao Ragazzi, Oil & Vinegar, Havaianas,... Blijkbaar hadden we een hongertje en stortten we ons op de macarons (oeps! Bloggersgofit ? hihi) en aten we nog een bagel.







 clutch van Tara Jarmon



mmmmm macarons! 

Maison PR is een opstartend bureau en had al enkele merken waarvan ik vond dat ze apart waren en tof dat ze die al konden strikken: Inglot voor make up, Crocs, Keds, ...





De avond sloten we af op een VijfTV-event! Daar kregen we wat lekkers aangeboden en een avondje met Jani. We bekeken de laatste aflevering van All you need is Jani en konden dan nog op de foto met hem. YES!!



kiss the bride to be


Bedankt meiden voor de superleuke dag!


9 opmerkingen:

  1. Tis een uitgemaakte zaak, de grote zwarte handtas is MINE! amai, I'm in love! gr Daphné

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe foto's ! Springen met hakken aan had bij mij al slecht afgelopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zag er een superleuk dagje uit, aan de foto's te zien.
    Ik heb je trouwens genomineerd voor de Liebster Award, omdat ik je blog net ontdekt heb, en het een heel toffe blog vind met leuke inhoud. Feel free om de antwoorden op je blog te publiceren. De vragen en spelregels vind je op mijn blog www.glamourizethecity.blogspot.be

    Groetjes, Cindy x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. super dank je wel Cindy! Bedankt voor je leuke comments; Ik ga jouw blog es bekijken en de wedstrijd ook. dank je! xoxo

      Verwijderen
  4. Oh, leuke spulletjes en zag er heel gezellig uit! Jammer dat ik dit seizoen niet kon gaan, maar in het najaar hopelijk toch wel! En eigenlijk op foto met Jani, yeey!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi, zou het mogelijk zijn om je emailadres te krijgen aub?

    BeantwoordenVerwijderen