zondag 18 mei 2014

& Other Stories

Helaas kon niet aanwezig zijn op de 'opening voor bloggers en pers' van &Other Stories, maar ik ben wel al helemaal weg van hun website. Sorry, my love... ;-)
Vanaf vrijdag 16 mei is de winkel open in Antwerpen, Korte Gasthuisstraat 17.

Ze hebben beautystuff die ik zeker wil testen en uitproberen, maar ook de fashionpart spreekt me aan. Ik ben een kameleon en elke dag kan ik anders zijn. Ik hou van verschillende stijlen en dan zijn 'goedkopere' spulletjes wel aangewezen.

Ik piepte al eens op hun webshop (why?! oh why?!) en dit vind ik leuk. Ze hebben juwelen, tassen, schoenen, kledij, ... all the musthaves op een rijtje!

matte ring 15 euro



vond het wel een mooi babyblue kleurtje, es wat anders zeg maar :-)
(lees: dat heb ik nog niet hangen in mijn kast haha)
55 euro

een korte 'overall' 75 euro

roze hemdkleedje 55 euro (zou ik dragen met de zilver pumps hieronder)

een playsuit 45 euro

pretty metallic Stiletto Pumps Richard Braqo (ook in zwart) - 95 euro

Zo heeft u toch een idee wat er zoal te verwachten valt als je es kijkt op de site. Er zijn ook make-up producten, tassen, swimwear,...

Ben jij ook benieuwd en ga je gauw es kijken in de winkel zelf?

with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen:

  1. die ring heb ik gepast in de winkel, de accessoires zijn echt to die for!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De website kende ik al, maar in het echt is toch nog altijd anders hé :-). Hopelijk binnenkort eens een kijkje gaan nemen.

    Cindy x

    BeantwoordenVerwijderen