woensdag 28 mei 2014

Het gevecht met insecten #Zen'Sect #test

De zomer. Mijn favoriete seizoen. Zon en zee. Maar de beestjes moet je erbij nemen. Ik moet het lekkerste bloed hebben, want muggen komen altijd rond mij zoemen of bij de kinderen. Naar het schijnt ligt dat ook aan beweging. Ja, ok, ik geef toe, ik lig niet altijd even stil als ik slaap. Can't help!



Deze middeltjes moeten helpen. We zijn momenteel in de testfase, want erg veel muggen hebben we nog niet gezien. De man des huizes had er eentje en ik blij natuurlijk. Niet omdat ik leedvermaak heb en graag zie hoe hij verging van de jeuk, maar ik was daar gezet met mijn pennetje! Aha! Het testen kon beginnen. Na één keer inwrijven, je vingers niet vuil maken en dus ook niet ruiken (lees: stinken) naar citronella-toestanden, ging de jeuk weg.  We gingen ook net slapen, maar hij heeft er geen last meer van gehad. Ook de dag nadien was het niet meer nodig om nog es in te smeren. Hmm, zou dit goed werken? Daar is nog een tweede en derde keer voor nodig, maar ik ben alvast positief ingesteld. Het vertrouwen is er.



In het pakketje zat ook nog een spray en vochtige doekjes. Ik hou niet zo van die citronella-geur. Dat 'pakt' een beetje op je adem vind ik. Bij deze vond ik dat niet. Het heeft zelfs een goeie geur eigenlijk. Geen storende geur alleszins. De spray is dan ook makkelijk aan te brengen.
De kinderen en wij hebben momenteel geen last gehad, maar misschien zijn de beestjes ook nog niet voldoende aanwezig. Ik ben dus vol verwachtingen... Laat die late zomeravonden maar komen! Ik wil in blote benen buiten zitten bij zonsondergang en laat die beesten maar proberen om tegen ... tegen te gaan!



I am ready to battle des moustiques!!



with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten