woensdag 23 april 2014

Shoplog #Antwerpen

Eindelijk! Eindelijk was het zo ver! Charlotte, one of my besties, en ik hadden het al een paar keer gezegd om samen naar Antwerpen te gaan shoppen en zo geschiedde... Dan maar direct ook een nachtje bij boeken om eens bij te kletsen, te stappen, te shoppen, te ontbijten. Heel leuk allemaal! En het was ook echt dikke fun! Een ideaal moment om ons hoofd leeg te maken en te genieten van girly things. En dat dan ook nog es in aangenaam gezelschap!!

Jullie zijn vooral benieuwd naar wat we hebben gekocht zeker? Wel, we zijn pas rond 14u in stad toegekomen, omdat ik 's morgens nog naar een begrafenis wou van een overleden vriend. Charlotte heeft me er dan ook door gesleurd om de dag nog mooi te maken en niet enkel vol verdriet.
Maar laten we vooral positief blijven...

De buit van Charlotte: leren camel jas, wit kleedje met kant, licht oudroze blazer, 
drie pastelriempjes, 
muntgroen topje, 2 zonnebrillen en sandaaltjes

mijn buit: leren camel jasje (zelfde as my sister ;-), jeans jumpsuit, portefeuille, wit kanten topje, geel marcelleke, zwarte oorbellen, zonnebril, witte ripped jeans, bruin leren look broek en sandaaltjes. 
euh... genoeg, maar echt geshopt volgens de wishlist :-p


's Avonds gingen we uit eten in Appelmans, aan de Groenplaats. Dé plaats voor een lekkere cocktail, dus die ging ook vlotjes binnen. mmmm lekker!


Hier droeg ik al direct de broek, het topje en jasje die ik kocht. Tja, ... kan dat toch niet laten liggen? ;-)

 Charlotte dronk een strawberry mojito,  ik een Cosmopolitan. Sex in the city-gehalte was aanwezig :-)


Als voorgerecht aten we rundscarpaccio en als hoofdgerecht stoofvlees met frietjes.


En als toetje nog een cocktail: Red Riding Hood , iets teveel aardbei, maar wel lekker hoor.


De zondag hebben we uitgebreid ontbeten in het hotel, nog een plaatselijk marktje bezocht en dan richting huiswaarts.
 selfie in de auto op weg naar huis, de leren jas en zonnebril hoorden ook bij de buit :-)

 Home Sweet Home! En heel blij met mijn aankopen! 



 En wat vind je van onze aankopen? Soon more outfits on the blog met deze spulletjes.

with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

5 opmerkingen:

  1. Dat zag er een leuk weekend uit. Flink shoppen is altijd fun hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allebei supermooie spullen geshopt zeg :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh la laa goed geshopt! en je zag er weer prachtig uit zo te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, zoveel leuke aankopen!! Ik vind je zonnebril geweldig en ook de jumpsuit is tof! Looking good lady!

    BeantwoordenVerwijderen