dinsdag 8 april 2014

Rituals #blogevent #Flowers Of India

Vorige week woensdag ging ik samen met Sofie aka MsAprilfish naar Antwerpen voor het blogevent van Rituals. Eerst een yay voor het event! Tweede yay voor Rituals en vooral ook yay omdat het met Sofie was. Samen een ritje tot daar, wat bijkletsen, de nieuwe producten ontdekken en dan nog met een goodiebag naar huis met een van je favoriete merken vol beautystuff.
Drie yays op een rij! Me happy!

Mij moeten ze al niet overtuigen van het product, maar als er iets nieuws is, al is het maar de verpakking, dan hoor ik het graag. Ik vond het dan ook heel interessant! Ik kon wel de hele winkel leegkopen, maar dat heb ik wijselijk niet gedaan. Een beetje sparen voor nu en dan af en toe eens jezelf verwennen met een bezoekje aan Rituals en ik ben een gelukkig mens. (als het een tip mag zijn naar de toekomst, ik ben altijd blij met een bonnetje van daar :-)


Eens aangekomen in de winkel, kregen we een lekkere frozen martini aangeboden. Yes summer! En tot je dan de nieuwe producten hebt gezien van de laatste limited edition. Na het lezen van de blogpost hoop ik echt dat ik je kon overtuigen met mijn woorden. Want de geuren moet je erbij fantaseren. En als je  Rituals al een beetje kent (euh wie niet?), dan weet je dat de geuren hemels zijn! Wel, denk ze in het kwadraat!

Ik weet niet goed met wat eerst te beginnen, wel... omdat ik al helemaal zin heb in de zomer door de warmere temperaturen de laatste maand, wil ik het graag eerst hebben over de nieuwe lijn:
FLOWERS OF INDIA, een limited edition! 





  Summer Bliss: olie voor in de douche of bad


candle

Lotus Shimmer 

Even een beetje uitleg! Flowers For India... een symbool van liefde en schoonheid. In India staat het geven van bloemen symbool voor liefde. In het bijzonder de lotusbloem, dat gekend staat voor puurheid. Rituals gebruikt deze bloem centraal in hun nieuwe editie: met de witte lotus en Bergamot stap je de zomer al geurend in!

Het bestaat uit de

- Flower Shower: 8 euro voor fles van 200 ml: douche schuim: met een toefje heb je al een ferme schuim die je hele badkamer geurt en jezelf ook natuurlijk

- Summer Bliss: 8,50 euro voor fles van 200 ml

- Lotus Shimmer: 16 euro voor pot van 200 ml: body cream met een glans, niet overdreven, maar wel heel fijn. ook ideaal voor op de bruine huid of décolleté. En oh my god! What a scent! Echt de zomer op je huid!

- Lotus Secret: kaars in glazen potje kost 17 euro

- Indian Blossom: geurstaafjes (verslavend!): 23,50 euro voor 230 ml en heel jouw leefruimte straalt zomer uit! Niet te weerstaan!

Deze producten zijn verkrijgbaar vanaf april in alle Rituals Winkels of zelfs enkele warenhuizen waar ze Rituals verkopen. Te vinden op hun site.

 Eenmaal thuis bekeek ik de goodiebag eens van dichtbij: so happy!
Inhoud van de goodiebag: douche-olie Shanti Shower, badolie Hammam, mascara, de Lotus Shimmer (stiekeme grote yay!) en daarnaast kocht ik nog de Ayurveda Srub met modder! Hell Yeah!








De Shanti Shower Oil is een kalmeren olie dat zich transformeert tot een zijdezacht schuim. Je huid wordt soepel en zacht. Je ruikt Indiase rozen en het bevat een kalmerende zoete amandelolie waarbij je huid extra wordt verzorgt en hydrateert.

 Heavenly Hammam: die is een rustgevende badolie op basis van voedende oranganische Arganolie en de verfrissing van Eucalyptus. Het is huidverzachtend en de geur brengt je onmiddellijk in een welness-sfeer. Een aanrader! Het is niet overdreven, eerder zacht en toch relaxt.

Ayurveda Scrub: dit is een bodysrub (niet voor het gezicht want daar zijn de korreltjes te groot voor), dus enkel te gebruiken voor het lichaam. Het is een reinigende scrub die je ook een verfrissend gevoel heeft en de dode huidcellen verwijdert. De microkorrels van Multani klei geven je huid een nieuwe uitstraling omdat het je huid vernieuwt en een extra energiestroom biedt door je lichaam. Doen!


 modderige klei met korrel voor je lichaam: heaven! Echt, de geur is zalig en de textuur perfect!

Na een testje van de scrub voelde mijn hand heel zacht en gereinigd aan, bovendien rook het ook erg lekker!

In een volgende post meer uitleg over de rest van de collecties. Ik ben nog lang niet uitgepraat over Rituals!! To be continued...

 Sorry voor de vele info en foto's, maar ik kan het maar uitleggen met woord en beeld hé :-) Je moet het zelf maar es ondervinden en je geeft me zo gelijk. Er is gewoon ook veel te vertellen over de nieuwe lijn, de nieuwe verpakkingen en enkele kleine leuke hebbedingetjes. Ideaal om cadeau te geven (of te krijgen).


with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

5 opmerkingen:

  1. Ben dringend op zoek naar een nieuwe grove scrub, mss toch weer eens langs Rituals… :-)
    De Lotus Shimmer testte ik al eens aan de kassa, I like!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat jammer dat we elkaar misliepen! Het was leuk geweest je nog een keer te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Potverdorie! Ik was daar ook! Jammer dat ik je niet gezien heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmm Rituals!! :D Ik denk dat ik toch echt nog eens naar die winkel moet gaan, veel te lang geleden en hun producten zijn altijd fijn. :D

    xo Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke producten <3 wou dat mijn badkamer er vol van stond!
    xo
    http://leopardxlipstick.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen