donderdag 27 maart 2014

OOTN #party all night long

Vrienden van ons zitten in het bestuur van Kiwanis, dat kun je een beetje vergelijken met Rotary Club. Jaarlijks vieren ze feest en nu het 30-jaar bestaan was, was het dikke party! 800 man ten huize Salon St.-Germain in Diksmuide. What a night! Eerst en vooral onze buikjes gevuld met verfijnde gerechten (3 mini voorgerecht en 1 hoofdgerecht naar keuze en een bolletje mangosorbet als dessert).
Na een aperitief met fijne amuses en enkele glaasjes cava (ik moest mijn voorraad inslaan, want voor de rest van de avond stond ik op non-alcohol-gehalte wegens het Bobette-status dat mij werd toebedeeld... hm... Bon, an sich niet erg, want aan tafel drink ik geen wijn en als achterafje ook geen biertjes voor mijn maag. Ik kon wel blijven teren op cava en er was ook gin, maar na een ik-ben-een-dag-van-mijn-leven-kwijt-na-een-gin-ervaring (ja, ik geef toe ik dronk er teveel en te snel na een veel te vermoeiende dag) bleef ik er wijselijk af. Ik kan daar nu wel spijt van hebben, want potverdikke! Als ik even mag vloeken! Potverdikke, dat was nu eens de beste gin ever! Bon, goed, ok dan... Bobgewijs op water en cola light de nacht overleefd. Maar wel met veel dansen (goed voor de workout!) en dus veel plezier. maandag was ik zo stijf! Niet normaal. Mijn armen hebben blijkbaar afgezien en spieren gebruikt tijdens het swingen... Nochtans ik doe dat vaak en ook met dezelfde danspartners als anders. Maar toch... Kortom het was dikke fun!


 
zalm en rundscarpaccio

In de loop van de dagen voor het feest, schuimde ik alle feestkledij in mijn dressing af... Helaas, i have nothing to wear. Hoor je me al komen? Ik had iets nieuws nodig. Maar echt hé! Ik heb veel kleren (did i really said that?) , maar ik heb niet veel chique dingen voor een chique gelegenheid. Dus dan maar shoppen hé. Annelies, een vriendin, mama van mijn toekomstige schoondochter, ging mee. En ze zag dat het goed was. Bedankt! Ik vond het een fijne middag en je hebt me super geholpen.

Et voila, ik ging naar huis met dit kleedje en combineerde het met pumps en een glitter-blazer die ik ook nog niet eerder had aangedaan. En zo geschiedde... a brand new outfit :-)



new necklace

  my new casio -watch ! FINALLY! In love!


this is it!
- Zwarte pumps met fijne glitters: Modemusthaves
- nude kleedje met zwarte onderstuk van Close Up
- glitterblazer : Modemusthaves dat ik kocht voor eindejaar, maar niet aangedaan.
- En nog een oldie bag in gold: denk h&m, maar kan ook New Look geweest zijn.

Wat vind je van mijn feesttenue?


with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking: