vrijdag 7 maart 2014

Make up remover voor oogmake-up

Het is eens tijd om nog es een testreview te schrijven. Met Kerst kreeg ik van een van mijn beste maatjes een wonderflesje cadeau. Een oogmake-upremover SENS'EYES van Make Up For Ever uit Sephora. Mijn vriendin woont in Parijs dus ze zit aan de bron. Daarnaast kreeg ik ook nog een masker (die moet ik nog es gebruiken zelfs) en een fashionboek. Die ligt op mijn nachtkastje. A wanna-have voor elke fashionlover.

Bon, terug naar de demaquillant voor waterproof oogmake-up. Wel, kortom, om met de deur in huis te vallen: zoals ik al schreef een wonderflesje. Wat een goed product zeg! Het is een blauwe crème in een handig flesje met pomp. Een keer pompen is voldoende per oog. Bij zware make-up misschien wel es een tweede keer pompen, maar in principe bij een gewone dagmake-up is dat zeker niet nodig.


Het voelt niet vettig aan, het dringt direct in de huid, het laat geen resten na. Sowieso doe ik na het ontschminken nog eens een toertje met de tonic op je gezicht.




Kortom: Hoe ga je te werk?

stap 1: 1 duwtje op de pomp op een wattenschijfje voor elk oog, uitwrijven van buiten naar binnen van je oog.

stap 2: beetje tonic op een wattenschijfje en over je gezicht en oogleden wrijven. Zachtjes, niet drukken. Dan verzacht je de huid en je wrijft alle restjes van de remover weg. Zo is je huid weer clean.

DO try this at home! Het is een echte aanrader! En Neeltje, merci! Bij je volgende komst naar Brugge mag je een nieuw flesje meebrengen, want het is bijna op. Doe maar een voorraadje van drie flesjes :-)


with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking:

  1. Ik heb nog nooit make up forever gezichtsverzorging geprobeerd maar dit klinkt goed!

    xx Anine
    redlipsandbeautybits.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen