zondag 16 maart 2014

Healthy food #chia zaad

Bloggers go fit: dus vooral gezond eten. In het Kruidvat vond ik hun nieuwe lijn chiazaad. op aanraden van Liesbeth en Petra (zij instagramt ook altijd veel lekkers). Het leek mij het proberen waard en ik eet het ondertussen dagelijks. Zo'n 15 gr per dag mag en het maakt mijn ontbijt af.

Waaruit bestaat dit dan? Platte kaas of yoghurt - natuur ofwel de cereals van activia which is heaven!! -
wat besjes, framboosjes, banaan, kiwi, alle soorten fruit eigenlijk. En dan een beetje chiazaad en ondertussen hoort daar ook gebroken lijnzaad bij. Mmmmm, ik verlang al weer naar mijn ontbijt. En dat zei ik vroeger niet want ik eet niet zo graag brood. Ik ben dat snel beu. Dit kan ik afwisselen en variƫren. Njammie! Ik eet het soms ook 's avonds als ik een snelle diner nodig heb.







Ken je chiazaad? Hoe combineer jij het? Tips of ideetjes zijn altijd welkom!



with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

3 opmerkingen:

  1. Ik moet er nog altijd gaan halen ! Ben eens benieuwd !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thx for the mention ;) Ik gebruik ze ook in salades enzo, yum!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken het niet, maar het ziet er wel lekker uit zo gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen