zondag 2 februari 2014

Anna Rachele SS14

Sinds ik twee jaar geleden een jurkje kocht van Anna Rachele, een Italiaans merk, ben ik elk seizoen erg benieuwd naar meer van hun collectie. Vorig zomerseizoen vond ik het de minste, gewoon omdat blauw mijn kleur niet is en dat was overheersend aanwezig in hun collectie. Ze is zo voor op de trend. Altijd zit ze er knal op! I love this brand!



Het is niet zo goedkoop, maar hé, we mogen ons af en toe toch es verwennen? En mijn kleedje heeft echt al zijn diensten bewezen!

Met de verschillende lijnen in de collectie scoren ze weer. Bij mij althans. Ik ben fan. Moest ik niet naar een leuk feestje deze zomer? Niemand die wil trouwen? Mogen we niet naar het communiefeest komen van jullie kindje? Ah ja, we hebben een babyborrel! Aha! Och ja, heb ik eigenlijk een reden nodig? nee toch?! Hier kan ik echt niet aan weerstaan!

Welke lijnen zijn er? 

Tropical beauty:
voornamelijk de trend zwart - wit met prints. Zebra for president (oh yeah, i have a zebra-coat... hoort daar geen zebra-printed bag bij??? Pretteh pelease!)
Ook rood staat hier centraal.


 rrrrauw #ready for the beach-party!

dat witte kleedje!!! P.R.E.T.T.T.T.T.Y.Y.Y.Y



Copacabana Palace: butterflies all over! en zou geel de nieuwe trend zijn misschien?
Dit is minder mijn stijl, maar ik deel het toch mee uiteraard. Enkel de badpak met de gele vlinder is wel iets dat ik zou kopen.




heel mooi als je heel bruin bent, komt de kleur extra ten goede


Dream Couture
meer voor de romantische ziel! Ik ben dat wel, maar niet qua smaak voor kledij. Ik hou wel van zacht en pastel. Ik zou hier niets van kopen.



 sexyness!


Optical Appeal
Ja! dat is mijn ding! Ik kan zelfs niet direct kiezen. ik zal het moeten passen (hihi)

 love !

 love it too, maar zal ik niet mee staan...
 een witte pencil heb ik nog niet :-p


 retro blijft in, ook al is het retro :-) #polkadots



Accesso
maw accessoires: sjaaltjes en tassen met de prints uit de kledij







with style

xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking:

  1. Niet echt iets wat ik zelf zou dragen, maar het eerste jurkje vind ik best mooi!

    BeantwoordenVerwijderen