maandag 20 januari 2014

Yves Rocher #testfase 2

Over Yves Rocher had ik het vorige week ook al, ik testte oa een mascara (volume) en een shampoo voor vettig haar. Daarnaast zat er in de goodiebag op een blogevent ook een dagcrème en oogcrème. Ook deze staan op de dagelijkse menu. En nu ik 33 ben, werd het wel eens tijd om voor die ogen te zorgen. Door de slapeloze nachten van de jonge kinderen (dat kan nog wel eens gebeuren), een nachtje stappen vraagt al wat meer recupereertijd dan in de tijd van 3x7. Wallen? Goh, ja, om eerlijk te blijven tegen mezelf, het kan er nog door... En toch begin ik al es te merken dat het wel wat extra verzorging kan gebruiken (dat is misschien nog net iets eerlijker... hmm)


1. de mascara: ook een volume-mascara met reservoir: volume vertige van Yves Rocher


 de mascara heeft een reservoir waar een massa (kleine massa) mascara in gaat, bij het gebruiken van de mascara, heb je voldoende hoeveelheid in het reservoir om je te maquilleren.


 le résultat :-)

  het borsteltje met het reservoir


2. oogcreme : anti-age Global op basis van plantenstamcellen


  's morgens en 's avonds aan te brengen: 
voelt fris aan bij het aanbrengen en ik merk wel verbetering. 


handige tube met kleine opening: ideaal om enkel dat toefje crème te gebruiken dat je maar nodig hebt. Geen verlies aan product! Vind ik een groot pluspunt!


3. dagcreme: anti-age global (in dezelfde lijn van de oogcrème, dus ook o.b.v. plantenstamcellen)



Ik mag van geluk spreken met de goeie huid die ik heb. Eerlijk gezegd smeer ik niet zo vaak en toch mocht ik nog gespaard blijven van rimpeltjes. En nee, ik gebruik geen botox! Die brol komt mijn lijf niet in! Na een gezichtsverlamming op mijn 18e ga ik niet beginnen mijn spieren lam leggen in mijn gezicht. Thanks but no thanks! Take me with wrinkles please. Wat nu gelukkig nog niet aan de orde is.

Een goeie dagcrème is belangrijk voor je huid: het hydrateert en wat is er nu beter dan water voor je huid? Veel water drinken is de boodschap en een crèmeke kan geen kwaad! Dit is nu een anti-age-crème: ik merk geen verbetering, want heb nog een jonge huid eigenlijk. Toch vind ik het wel heel aangenaam om aan te brengen en gebruik het ook soms es 's nachts als herstel van de lange dag met make-up. Reinigen is nog zoiets belangrijks! Maar daar wil ik het later wel nog es over hebben.

Kortom: Yves Rocher heeft me aangenaam verrast. De eerste mascara vind ik de beste (uit vorige post die je hier kan lezen), meest aangenaam om aan te brengen en beter resultaat.
De shampoo is goed: gewenst resultaat én ruikt lekker! (zie vorige post)
De dag- en oogcrème zijn ook allebei als goed bevonden: goeie aangename structuur van de crème, en met goed resultaat. Ik ga ze zeker op gebruiken om dan erna eens een andere te testen.

Wat is jouw favoriete dagcrème?


with style
xoxo


Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

3 opmerkingen:

  1. Ik gaf mijn moeder de opdracht de dagcrème te testen, maar zij was er helaas niet zo tevreden over: 'te weinig hydratatie' zegt ze...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh ja? ben blij dat je het zegt. Ja, zo oud is mijn huid nu ook niet... maar kreeg toch al de tip eens om aan anti-aging te beginnen vanaf 30 ... :/
      Jammer dat ze niet zo tevreden is. Ik ben dan wel, maar ik zeg het, ik heb wel een makkelijke huid.

      Verwijderen
  2. Ik wil al erg lang zo'n eyecream met applicator uittesten, maar wist niet dat Yves Rocher er ook een had. Bedankt voor de tip!

    xoxo Anine
    redlipsandbeautybits.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen