woensdag 29 januari 2014

New Brand

Als modeliefhebber kijk ik graag uit naar leuke nieuwtjes en nieuwe merken. Het is als blogger mijn plicht om dat met jullie te delen. Het is als fashionlover en ik-wil-niet-dat-iedereen-me-kopieert ook mijn recht om dat niet te doen. Maar bon. Los daarvan. Je weet nu dat ik je graag inspireer :-)

Via zo'n medium kwam ik terecht op een winkel die het merk MARIE-SIXTINE verkoopt.
Jemmie ging op onderzoek... Dat sprak me direct aan en daar wou ik het nu toch wel es over hebben. Misschien kende je het al, misschien is het ook nieuw voor jou.

De ontwerpster is een Franse meid uit Parijs en sinds 2010 begon ze aan haar eigen label met het oog op kwalitatief materiaal, vnl. knitwear. Ze benoemt het zelf als bohemian chiq, design basics met een fashion twist. Daar kan ik me perfect in vinden. En jij?
Klaar voor een overload aan pics? Laat je me weten wat je leuk vindt?



















with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen: