zaterdag 18 januari 2014

bloggerboekje aka vriendenboekje voor bloggers

Deze week las ik op de blog van Eefje, Beautytalk, een bloggerboekje. Ze verwijst naar het vriendenboekje van vroeger, je weet wel, dat boekje voor je maatjes uit de klas waar je alles over jezelf moet noteren. Mijn kids zijn er ook verzot op, en eerlijk? Ik vond dat ook altijd leuk om in te vullen.

Zo is er nu ook het 'bloggerboekje' en weet je wat meer over mij persoonlijk. Hopelijk vind je dit een leuk item. Het jaar is nu gestart, nieuwe voornemens. Ik ga me weer meer toespitsen op beautynieuwtjes, outfits, make-up looks. Een nieuwe boost aan de blog. Mischien in de loop van het jaar eens in een nieuw kleedje? We'll see...



Geboortedatum: 7 juni 1980
Geboorteplaats: Brugge (België)
Broers/zussen: 2 zussen, ik ben de jongste
Lengte: 1,72m
Kleur haar: donkerbruin (gekleurd)
Kleur ogen: donkerbruin (naturel)
Verliefd, verloofd, getrouwd? helaas nog niet getrouwd, maar wel al 14 jaar samen met de liefste man van de wereld!
Kinderen/kinderwens: 1 dochter Esmée (7 jaar), en een zoon Ties (5 jaar), geen verdere kinderwens
Studie’s/Job: communicatie gestudeerd, doe nu een administratieve job op een basisschool en zelfstandig in bijberoep: make-up en haar
Hobby’s: schminken, spinning, bloggen, naar een feestje gaan, uit eten, naar de film en shoppen. (i do too much!)
Favoriete TV programma: Vlaamse series, The Beauty and the Beast
Favoriete serie: momenteel Beauty and the Beast
Favoriete film: The Holiday for ever!  Keep crying! (romantische ziel), ook Disney kan mij bekoren!
Favoriet eten: rundscarpaccio, scampi, een frietje kan er ook altijd in of pizza eigenlijk ook
Ik ben goed in: organiseren, babbelen en schminken
Ik heb een hekel aan: wachten (net zoals mijn dochter) en koken (hekel is een groot woord)
Droomberoep: eigen salon
Wat zou je graag willen: heel gelukkig blijven met mijn gezin en dat mijn kinderen gelukkig zijn
Favoriete blog: www.sprinklesonacupcake.be , www.msaprilfish.com, www.mademoissellesophistique.be, ... en zo zijn er wel nog, maar dat zijn de eerste drie die in mij opkomen. Allemaal lieve madammen ook!
Favoriete blogonderwerp: make up (beauty algemeen)  en mode
Wat zou je graag willen bereiken met je blog: meer viewers per maand, mensen blijven informeren en dat het een plezier is om te lezen voor iedereen
Bloggersdroom: meer events doen, bloggers ontmoeten, meer lezers krijgen
Wat is je grote bloggerstip: follow your heart (and use your brains)

Neem het gerust over, ik ben benieuwd om iets meer te lezen over jou!

with style
xoxo


Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!



4 opmerkingen:

  1. The holiday is echt zoooo romantisch! :)
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel :-) ! The Holiday is ook één van mn all-time favourites !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed ideetje!
    Mijn blog krijgt ook een heuse metamorfose dit jaar! Ik hou je op de hoogte xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen! Zo leer ik je weer iets beter kennen, Jemke! En inderdaad is het heel belangrijk om je hart te volgen. Daar wordt een mens gelukkig van!

    BeantwoordenVerwijderen