dinsdag 19 november 2013

Vernissage #report #pics

Laat me eens Fabienne voorstellen. Fabienne is een vrolijke 40'er. Ze was eigenlijk eerst de collega van mijn vriend, maar ze nam een grote beslissing in haar leven. Fabienne koos voor een jobwending en volgde haar hart in de fotografie. Ondertussen is Julia Photography geboren!
 (Like her on facebook too.)

Fabienne stelde graag haar werk voor tijdens een vernissage in Gentbrugge, in een bloemenzaak op de Brusselsesteenweg: AMFORA.

Op 30 november doen we in die zaak ook een shoot voor uw kerstkaartjes. Dus als je nog geen ideetje hebt, en je bent vrij die dag. Kom gerust langs, maar maak best eerst een afspraak met Fabienne. Ik zal er ook zijn voor haar en make-up (voornamelijk met kindjes deze keer, maar het kan ook met het gezin of voor andere projecten werken we ook samen in de buurt van Gent).


 make up by Miranda, een visagiste-vriendin van mij

 make up by me

mogelijkheid tot shootje tijdens de vernissage

 op tv verschenen ook een reeks aan foto's van Fabienne










with style
xoxo


Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten