zaterdag 16 november 2013

Sacha! #mid season sale #15% #men (sales for everyone)

Deze wou ik graag delen met je. In mijn mailbox verscheen een mailtje van Sacha, ik krijg altijd de nieuwsbrief, want ik ben graag op de hoogte van hun nieuwtjes. Ik hou van hun schoenen en accessoires. Ik heb nog nooit een miskoop gedaan daar! Integendeel! Alle schoenen, laarsjes, tasjes zijn veel in gebruik en er komt niets aan! Ik verzorg uiteraard mijn gerief, maar geen mankementen! En voor de prijs dat het soms is... daarvoor laat ik het niet! Zelfs the BF heeft er een paar en hij is ook erg tevreden. Ik heb hem dan ook op de hoogte gebracht en ik hoop dat hij een paar koopt.
Was ik een man, ik was al weer verkocht voor een of ander paar boots.

TIP : tot en met zondag 17 november krijg je 15 % op alles met code PARTY15


Ik maakte een selectie van mijn smaak.

Voor mannen. Boots. Geen klassieke veterschoenen. Wel stoere mannelijke viriele boots. I like.

Voor een slordige 70 - 90 of 100 euro heb je een paar extra schoenen. Kun je dat nu missen?


suède kaki

deeltje suède kaki met gesp



en een toffe sjaal *col *warm *cosy *sexy

with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten