dinsdag 12 november 2013

Een schande!

Een schande! Een grote schande, zou mevrouw Pruim zeggen. Ik heb hier bijna een week niets gepost! Oepsie Daisy! Ik was er mijn eerlijk gezegd niet van bewust. Ik plan meestal een post of zes in een, dat is dan eens een avondje bloggen... en dan vergeet ik het alweer dat mijn postjes op zijn...
En ik heb het ook zo druk gehad.


Maar laat november nu een maand zijn dat ik bewust wat minder plan. Om er eens door te komen. En je ziet het... ik ben ziek, maar blijf wel werken... Niet slim, i know, maar toch... het lukt wel.

En bovendien, ik vind het enorm vervelend als mensen zeggen dat ze geen tijd hebben om af te spreken, dat hun leven te druk is,... Ok, dan mogen ze eens doen wat ik allemaal doe. Soit, deze quote vond ik op zijn plaats. Ik moet zelf niet zeggen dat ik het te druk heb, ik wou de blog doen, dus ik moet er ook tijd voor maken. Dus nu weer inhaalmanoevre!




Het lijkt me leuk om eens andere soort postjes te doen.
Wat mag je verwachten deze week: inspiratie voor kids, mannen, een shoplogje (ja sorry, geld moet rollen, ik steun de economie en zoveel andere goeie doelen), een what's in my bag-postje, ...
Omdat ik zo'n Iphone-addict ben, komt er ongetwijfeld ook nog een randompicje :)

Wat zou je graag op de blog eens zien?
with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten