woensdag 6 november 2013

Being Pretty Pregnant

Noooo, not me! hihi, nee, ik ben niet zwanger!

Enkele vriendinnen, collega's wel en het leek me een leuk idee om eens mee te kijken naar wat de nieuwe trends zijn bij zwangerschapskledij. Toen ik zwanger was, droeg ik wat duurdere dingen (een setje of 2 à 3) en dan prulletjes om de outfit te pimpen. Maar als ik nu bekijk wat ik toen droeg... my god!

Ik zou het nu helemaal anders doen! Ik zou de kledij dragen die ik nu draag, maar dan wat groter of rekbaarder. Tuniekjes die lekker elastisch de boel uitrekken. Daarna wil je dat toch niet meer aan, na 9 maand ben je die outfits beu als koude pap. Believe me!

Dus ik ging op zoek... Naar casual stuff, maar ook naar 'feestkledij', want kerst en oudejaar komen eraan....

Deze is gewoon een supersite! Ik zou zo zwanger willen zijn als ik deze kleertjes bekijk! Ik wou een selectie maken, maar dat ging niet zo goed precies :-) (sorry voor de picture-overload)
En voor de nieuwsgierigen: de website is er voor happy mums! www.happymum.be



















 deze zou ik zeker kiezen! 

 Neleke, iets voor jou?


 bridal dress






Duidelijk... dit is een site met hippe vrouwelijke én sexy kledij voor de zwangere vrouw. Bovendien nog ferm betaalbaar ook. Vanaf 50 euro tot 150 euro vind je een hele outfit! Een kleedje kost gemiddeld 75 euro. Best te doen hé!  Ik vind het een toppertje! De rest van het internet liet ik zelfs voor wat het was. Als je hier je ding niet vindt...
Ook bij Pregnant Plus One, H&M, C&A, Nine to go,... vind je ongetwijfeld ook je ding.

Let me know if you are pregnant :-)


with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten