vrijdag 15 november 2013

About Time * time for a movie #romance

Of je het nu wil geloven of niet, ik ben een romanticus! Ik hou van een avondje uit eten, een glaasje erbij en thuis gezellig in mijn zeteltje met het bijhorende dekentje. De kaarsjes die lichtjes doen fonkelen in mijn ogen, de verwarming aan, ... Dat is voor mij herfst en Mr. Winter mag komen, maar dan blijf ik het liefst binnen met vrienden en familie rond me. #sfeer



De laatste tijd ben ik ook weer helemaal into movies! Altijd al geweest trouwens. Door jonge kindjes kwam het er niet echt van om vaak naar de film te gaan. Daarom huur ik wel eens een filmpje, maar ik ga nog zo graag eens naar de cinema. Er zijn momenteel wel nog een paar films die ik wil zien. Naast Turbo en consoorten (waar ik ontzettend van geniet met de kids hoor! don't get me wrong!) wil ik ook graag Het Vonnis zien (als Vlaming moeten we toch een beetje trots zijn op onze goeie regisseurs en knappe prestaties van onze (knappe) acteurs), maar ook The Counselor (Cameron, I Love You), maar zeker ook About Time.  

Ok, misschien geen film dat je moet gezien hebben in de bioscoop, maar ik heb nu écht eens zin in een ladies night at the movies om erna nog gezellig een cava'tje of wijntje te drinken samen met het bijhorende geklets.

What is it all about? Time and Love... what else? Ik ben een romanticus, I said :-)




Op de blog van Valley Doll zag ik al een review en ik was al direct benieuwd naar meer.... En bij de trailer was ik al verkocht... tjah... women and their feelings :/ hihi

De film is all about time and love... Tijd en liefde. Hangt wel es vaker samen... Het gaat om een jonge kerel Tim Lake (Domhnall Gleeson) op zoek naar liefde, door terug te keren in de tijd om zijn toekomst anders te plannen. Hij ontmoet zo Mary (Rachel McAdams, The Notebook, one of my favo movies!) en worden zo verliefd op elkaar! Af en toe heeft hij zijn gave nodig om terug te keren in de tijd... met alle gevolgen vandien...

Dat concept doet me een beetje denken aan The Butterfly Effect, wat ik ook een heel goeie film vind.
Ik ben benieuwd! Jij ook?


with style
xoxo

Follow me on TwitterFacebookInstagram and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen:

  1. Wij gingen naar Het Vonnis kijken, heel mooi, maar neem je zakdoeken maar mee (een vol pakje ;)).
    Ook Marina is een aanrader, zalig vrouwenfilmke, lekker genieten van al dat mannelijk schoons ;)
    x Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mihihi, blij dat ik je kon benieuwd maken ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen