dinsdag 1 oktober 2013

Jewelry #news #Souvenir de Pomme

Souvenir de Pomme lanceert een nieuwe lijn: SAFARI! Klinkt niet slecht... Oogt niet slecht....

Hier wordt je toch helemaal wild van, niet? :-) Je hoort me niet zeggen dat het goedkoop is... Nee, dat is het niet. Maar het is wel kwalitatief vermoed ik. Ik zou het eens moeten aanhebben, testen om te weten of het effectief zo is. Ik kocht het helaas nog niet zelf, maar deze armcandy... oh boy, die zou mooi staan rond mijn polsen. En met de herfst in het verschiet (ja, ik geniet nog eerst van het zonnetje jaja!) kan ik niet meer wensen dan zo'n aardekleuren en dierenmotiefen :-)
Ik denk dat ik positief genoeg ben om te laten weten dat het wel mijn ding is!

 #key to my heart #bow #sweet #animals #safari #brown #fall #129 euro 
(als dat allemaal samen is, yes baby, you are mine)
JUST PERFECT TO ME :-)

 lovely earrings #117 euro

necklace #184 euro


Ken je dit juwelenmerk? Heb je er zelf al iets van? Tell me!

with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook , Instagram and Bloglovin. Thank you!

3 opmerkingen:

  1. Ik had de nieuwe collectie al gezien op hun website, erg mooi he ! Ik ben fan van de klassieke oorringen met een strikje. Helaas nog zelf niets van dit merk :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken het merk niet maar de armbanden zien er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, das nu echt helemaal mijn ding en kleuren!! De armcandy en oorbellen zijn bangelijk!

    BeantwoordenVerwijderen