dinsdag 8 oktober 2013

It's all coming back...

Ja, alles komt terug! En nu kan ik mezelf wel voor de kop slaan... mijn Timberlands heb ik destijds weggedaan... hmm niet zo fijn... niet zo slim... Maar bon, misschien koop ik mij wel een nieuw paar.
Hoewel ik momenteel wel gek ben van mijn beige boots (en zelfs een tikkeltje mooier en hipper vind) en nog andere paren schoenen/laarzen heb. Ik kan maar 1 paar tegelijk dragen, toch? :-)
Schrijf ik dat werkelijk op? Dit kan zooooo tegen me gebruikt worden!

Naast Timberland, komen ook nog deze schoeisels terug: Dr. Martens en Palladium.
Oh zalig, ik heb ze beide ook gehad en zooooo graag gedragen. Voor mij blijft het wel bij mij een herinnering. Nostalgie en soms wil een mens nog eens terug keren naar die goeie oude tijd.
Heb je het ook door? Ik zoek een reden om er toch aan te schaffen ;-) Palladium of Timberland? hmm Difficult!!

Kijk maar eens mee naar de nieuwe collectie van Palladium.


 i like toch eigenlijk wel ...

 nice!
hmm al krijg ik wel kriebels... zwarte of eens een kleur als deze... vind de outfits erbij ook heel tof... dus wie weet dat ik geen karakter heb ;-)

En Dr. Martens is also back in the house. Ik vind het cool, en ook met deze boots kun je superlooks creëren, maar voor deze pas ik wel...

 hét kleur van deze winter : warmrood

Miley Cyrus en Dr. Martens

En Timberland....




En jij? Heb jij nog oude in de kast terug gevonden of aan welk paar zou jij je durven wagen?


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook , Instagram and Bloglovin. Thank you!

4 opmerkingen:

  1. superleuke collectie :D en ach, je kan toch niet alles eeuwig blijven bijhouden :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben niet zo'n fan van deze schoenen.. ik skip deze trend!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn stylish collegaatje had vandaag een paar Dr. Martens aan dus ze zijn echt wel terug "in" ! Helaas is het toch niets voor mij. Ik ben nog altijd aan het wennen aan korte laarsjes :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. alé eva, jij ziet er mij echt een hippe uit, enkellaarsjes zijn niet alleen mooi, maar zitten ook super! go for it!

      Verwijderen