donderdag 31 oktober 2013

Blogevent #Yves Rocher #blogmeeting #Kortrijk

Time flies! Het is alweer twee weken geleden dat ik werd uitgenodigd via Sofie aka MsAprilFish voor een blogevent in Kortrijk. Meer bepaald in de winkel van Yves Rocher. We kregen er uitleg over de reiniging van het gezicht en Leonie was het 'slachtoffer'. Daarna hebben we ons ontschminkt om ons dan opnieuw te maquilleren. Eerst wou ik als visagiste eens niet werken, en me laten dienen... Mag dat?
Maar algauw begonnen de vingers te tintelen... en begon ik te schminken. Tja, als je iets graag doet hé!

Wat natuurlijk ook heel fijn was, was dat ik enkele blogsters ontmoette. Eén voor één leuke meisjes, lieve dames die ik volg op hun blog en die ik graag leerde kennen. Dat smaakt naar meer!

Een dikke dank je wel aan Lu en Mieke voor de professionaliteit en ook aan Stéphanie die de PR verzorgde en ons had uitgenodigd voor deze leuke avond. Bovendien schotelde ze ons ook nog een plaatje sushi voor.






Heb jij iets van Yves Rocher?


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

5 opmerkingen:

  1. ik heb wel wat make-upjes van Yves Rocher :) zag er leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh als ik had geweten dat jij erbij was had ik wat meer moeite gedaan om te komen! Maar het was een treinrit van meer dan 2u en dat zag ik niet helemaal zitten. jammer jammer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, die foto waarop we met z'n allen op onze telefoon zitten te prutsen :D bloggers will do what bloggers do best :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zag er leuk uit ! Zo jammer dat ik er niet bij kon zijn. #damnyouwork

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke avond lijkt me dit! En inderdaad leuk om zo collega blogsters te ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen