vrijdag 20 september 2013

VB #SS14 #LWD

VB? SS? LWD? Wat is dat allemaal? 

Wel, VB staat voor Victoria Beckham... ja, ik ben hier weer! My hero! I love her style and her looks. Je mag zeggen dat ze te mager is... Ik vind van niet. En ze staat werkelijk met alles! Bon, ze is dan naast "zangeres " (hihi), ook moeder én mode-ontwerpster!
Onlangs stelde ze haar zomercollectie voor. Zomer? Ja, in de winter denken we aan de zomer en omgekeer. Dus SS14 staat voor spring and summer 2014.
En LWD? Dat is het tegenovergestelde van LBD. I am teasing you! The Little Black Dress en The Little White Dress dus :-)

In Miss V haar nieuwe zomercollectie voor volgend jaar draait het vooral rond wit! I am lucky! Als wintertype mag ik wit dragen and i will :-)

Watch and enjoy!


 breathless



What do you think about this?


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook , Instagram and Bloglovin. Thank you!

4 opmerkingen:

  1. Ik hou ook echt van wit! Een wit kleedje vind ik echt een musthave voor in de zomer! Witte schoenen zijn dan weer minder mijn ding omdat die er nogal snel trashy uit zien vind ik persoonlijk. Die clutch ziet er trouwens prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, ik ben ook van fan van Vic! so classy!!! daf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die schoenen zijn gewoon fantastisch. Bedankt om me te volgen op twitter btw!
    xoxo
    Joppe
    www.starttofashion.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen