donderdag 12 september 2013

Trends to come #new #fall winter 13

Gisteren zag je de trends die blijven hangen, nu volgen de nieuwe!

NIEUW:
1. Metallics: grijs, glanzend, pailletjes: go all the way and shine :-)

 machteld zedelgem

american retro #bag * pants * glitter and paillets * metallics

2. BAROK-stijl: 
is niet direct mijn stijl, maar het kan misschien wel wat geven in een print van een rok of blouse. Julia June begon er alvast mee: alle trends zin verwerkt in hun collectie. Ik vind de barokstijl dan eerder leuk om te combineren met een nylonkous (stockings) met zware print. Onder dat leren rokje misschien? :-)

Julia June weet hoe ze de mode moeten hanteren #trendsetters

3. Oversized: 
alles mag te groot zijn: je trui, je jas,... Ik vind het wel iets hebben, maar ik vind dat niet zomaar bij iedereen past. Het is niet de bedoeling om 'slonzig' te worden, het is de bedoeling om het comfy te dragen in style.

 pretty gorgeous!

4. Slogans en opschriften:
op tops en truien, wat je ook maar wil!

filles a papa

5.  kleurtjes op een rij: zwart (jipie!), grijs, bordeaux, kakigroen, donkergroen, vuilroze/oranje en je bent top!
filles à papa


metallics * leer gecombineerd met stof (donkere kleuren) * kant en blauw met zwart


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking: