woensdag 25 september 2013

Music #my top 5 #these days

Music is one of my loves.... ik kan me zo geven in muziek. Het kan me triestig maken, maar ook heel blij. Bij een goeie sportles kan het me zo'n boost geven dat ik me volledig geef en half in trance ga. Music i love...

Ellie Goulding - Burn


Ben Howard - Keep your head up


birdy - wings

Dit is mijn top 3 van de songs these days... Ellie Goulding stal reeds mijn hart, haar eerste album zit er zo boenk op! Ik heb haar optreden 1 mei helaas moeten missen, maar ik moet haar gewoon ooit eens live zien. Topwijf! 

Ben Howard... what can I say... he is brilliant! 

Birdy... zij maakt zoveel bij me los. Haar stemkleur, haar muziek, haar songs, ... veel emoties!

Wat is jouw favoriete nummer?

with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook , Instagram and Bloglovin. Thank you!





4 opmerkingen:

  1. Wings is ook één van mn favorieten dezer dagen, heerlijk dramatisch liedje <3 !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ellie Goulding komt op 14 februari naar Vorst Nationaal.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ooooh thanks!!! ik boek meteen mijn tickets! :-))) you made my day!! xoxo

      Verwijderen