donderdag 26 september 2013

Anna Rachele #forever love

There are some brands I just die for...  For example: Zara and Vero Moda. But also Supertrash, Maison Scotch and Pinko! But also my love forever: ANNA RACHELE!

Er zijn zo van die merken die bij mij een streepje voor hebben. Zara alleen al, daar kan ik bijna alles kopen. Maar ook Vero Moda krijgt van mij een 10! Dan zijn er zo van die merken als Supertrash, Scotch and Soda, daar heb ik ook een grote voorliefde voor! Ik denk ook nog aan Pinko (jammer dat de big store in Antwerpen is, maar binnenkort ga ik nog eens langs!) en uiteraard ook ANNA RACHELE! The Italian brand... My love forever!

Here some pics picked out of the lookbook of Anna Rachele wintercollection 13.
The pics are reallllly good! So is the make up and hair! Jealous of the make-upartist who did a great job in here! 

Hier een kiekje van de laatste lookbook-pics van hun wintercollectie. En hier kan je ook wel écht spreken van TOPfotografie! Ik ben stiekem toch beetje jaloers op de make-upartist die hier de make up en haar mocht verzorgen.

 winters wit in Winter Wonderland

 fasten your seatbelts ! Hou je vast: gorgeous look!

 grrauw tiger! 

 Hé pilot! :-)

this bag... this dress... i love bows

Wat vind jij van deze collectie! Zit er iets tussen dat jij wel zou kopen?
What's in your garderobe? 

with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook , Instagram and Bloglovin. Thank you!


1 opmerking: