vrijdag 26 juli 2013

Shoplog #hema #beautystuff

Zoonlief had nog een zwembroekje nodig. Ik liep in Knokke na mijn klantje nog even in stad rond voor  een extra zwembroekje. In de Hema vind ik altijd leuke en ze zijn zo goed van kwaliteit. Hij heeft er al met surfboards, nu is het een donkerblauw geworden met felblauwe sterren. Mijn ster, die kleine kapoen!

En toen sprong weer vanalles in het oog... ik mag daar toch ook niet rondkijken hé... Ik kocht nog een slaapkleedje voor de dochter (roze uiteraard met love birds op) en voor de zoon een pyjama met korte broek en korte mouwen voor de warme nachten. Takkie, het hondje van Jip en Janneke staat erop. Best wel schattig. Voor die prijs én zelfs nog goeie kwaliteit eigenlijk, kon ik dat niet laten liggen. Bovendien hadden ze echt eentje nodig! Zweten in een te warme pyjama lijkt me geen strak plan.

Tja, ik kon wel nog enkele nieuwe lippotloden gebruiken. Dat werden er 4, 3 oogpotloden, een lichtroze nagellakje (is zo'n goeie!) en een poeder.

(s)Watch this! :-)

al te gader op een roze plankje 

 lippotloden * roze nagellak * kohlpotloden voor de ogen

De oogpotloden: een blauwe, bruine (grijs-bruin) en een groene met 2 zijden: de een is iets donkerder dan de andere. de ommezijde (de lichtste kleur) heeft iets meer nacré

De lippotloden: bruin, 2 rode en een koraaloranje: verlangde er zo naar om er extra bij te hebben en ik ben best wel tevreden over het resultaat ervan. De kwaliteit van de oogpotloden ken ik niet zo goed, dat zullen we gauw weten na gebruik.



Bronzing powder: verdeeld in 3 delen: van licht brons naar iets donkerder en koraal. Just to be in love!
Er zit veel bling bling in, ideaal voor op de jukbeenderen bij een avondje stappen. Verdeel gerust ook een beetje op je décolleté, shine baby shine! :-)
De koraalkleurige kun je perfect gebruiken als blush, de bruine tinten ook uiteraard. Of zelfs beetje als highlight net onder de ogen.


Koop jij wel eens Hema-make-upproducten? En wat is jouw ervaring?


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

4 opmerkingen:

  1. dat bronzing poeder is echt heel erg mooi :) ik denk dat ik toch ook even langs de hema moet vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit van de lippotloden eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het bronzing powder ziet er wel mooi uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie items heb je gescoord. Vooral de bronzing powder ziet er goed uit. Het roze lakje vind ik ook een lief kleurtje. Ik kom zelf ook regelmatig bij de Hema,maar met hun make-up producten heb ik nog weinig ervaring.

    BeantwoordenVerwijderen