dinsdag 9 juli 2013

Random Pics #summer #july #part one

Zalig toch?! wat een weer! EIN-DE-LIJK! En nu mag het zomeren tot november of zo? Strak plan hé.  Nu nog Frank en Sabine zover krijgen :-p

 deze vond ik leuk! niet dat ik betweterig ben 
(denk dat toch écht niet-, maar haal wel graag mijn gelijk.
 Zeker als ik gelijk héb (onschuldig lachje)

en ik ben in verlof, dus dishes... laat dat de vaat maar doen. En Radio Modern viert groot feest in Brussel, allen daarheen. Op de Grote Markt. Kom naar het beautysalon voor een gratis make-up en hairdo in de jaren '50-stijl. Ik ben er aan het werk als Modernette van 18.30 tot 23u. Hope to see you there. Kom gerust langs! Tot dan!

 nom nom nom #dame blanche met brownie #gezellig bijkletsen met een vriendin uit de kleuterklas 



 nieuwe collectie #stonesandbones #for the little boy


watermeloentje aan zee #Zeebrugge #zalig! #bakken en braden

Relax in de hangmat #toch voor 5 minuten #gevecht wie de eerste is

Wat heb jij al gedaan in dit warme weer?

with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!


9 opmerkingen:

  1. oooh een habgmat, zalig met dit weer! hehe die tassen zouden ook wel iets voor ons zijn :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het is zo zalig! echt, ik kan daar echt van genieten, zelfs een tukje doen :-)

      Verwijderen
  2. Meloen op het strand = the good life :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die tassen zijn leuk :) En watermeloen is hier ook een zomerfavoriet !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw die botjes zijn goddelijk! Je topje is ook superleuk op de laatste foto :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. is al eentje van vorig jaar, van close-up: pink en blingbling é :-) hihi

      Verwijderen