donderdag 18 juli 2013

OOTD #shoplogje #one part of it

Vorig weekend kon ik nog een koopje op de kop tikken. Ik ben niet zo solden-minded maar ik had echt nood (ja écht waar dit keer) aan nieuwe kleedjes! 4 kleedjes, het is te zeggen: 3 kleedjes en een korte jumpsuit. Allemaal voor op reis. Ze zitten al in de valies (ze zijn al mee deze week - midweekje Centerparcs in Nederland) dus ik heb er geen foto meer van getrokken. Ik zorg voor een OOTD :-)

Een van de 4 nieuwe pronkstukken is een kleedje uit de ZEB, van Flair. Vind ik best grappig eigenlijk, maar bon, ik vond het een mooi en stijlvol kleedje en met een groene sticker van 70% kon ik dat toch niet laten?! Aan de kassa had ik 2 kleedjes mee voor 44 euro... euh?! JOEPIE! :-)

Number one is een zwart-wit gestreept kleedje dat ik zal dragen met een fluo-riempje. Number two you can see here if you scroll down :-)

 this is la robe 

Sorry, i was not wearing any make-up... 
niet van mijn gewoonte en al zeker niet om er foto's van te nemen. 
But this is still me :-)


I am wearing : coral/pink dress Flair from ZEB * armcandy Paris dot com 
* diamond slippers Talking French
(last year) * earrings chanel-logo


You like this dress and outfit? Heb je ook leuke shopjes gedaan al in de solden?


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

1 opmerking: