zondag 28 juli 2013

Inspirationmaterial

Tja, op internet vind je toch vanalles. Waarom zijn er zoveel leuke dingen? :-)

Be Angeled #Gent : zo een leuke shop! Altijd leuke kleren en schoenen, maar ik geraak er niet altijd. #private shopping 

 Chanel Espadrilles #Lizzy #blogster #superleuke voetjes 

 leuke DIY 

 jewels #Be Angeled #zalige halsketting!

 jewelry #Be Angeled

 the new Proenza Schouler clutch 

ik snap het niet #hoe kun je dit een modemisser noemen? Ik vind het écht wel heel mooi. Ok, het heeft een nachtjapon-gehalte, maar Victoria Beckham heeft de allures om het wél te kunnen dragen. Ok, misschien niet voor een tennismatch en eerder voor een diner. Akkoord, maar toch vind ik dat zij er weg mee kan! I love it. #Vind jij het hot or not?

DIT is een modemisser: #lol

geen inspiratie dus voor mij :-)



with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

2 opmerkingen:

  1. Brrr, die billen op de laatste foto, waarom mensen zo rondlopen, ik snap het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het ook geen modemisser, Queen V ziet er prachtig uit net als altijd

    BeantwoordenVerwijderen