woensdag 24 juli 2013

Centerparcs #2

We hadden nog een beetje foto's. Het leek me leuk om ze met jullie te delen :-) We deden ook meer dan eten en zwemmen. Sportief gezin hoor: minigolf, bowling, wandelen tot de haven, met de go-cart een ritje doen, dansen,...

 2 zeemeerminnen in het water :-) * buitenzwembad * tegenstroom

 en zwemmen maar! buitenweide voor de luie mama's #reading

 bowling
 dansen met Orry & Friends






with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

6 opmerkingen:

  1. Het ziet er naar uit dat jullie een hele fijne tijd hebben gehad daar in Centerparcs! Erg leuke foto's :) en die bowling lijkt me superleuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Doet me terugdenken aan mijn vakantie daar maar dat is ondertussen al járen geleden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aah centerparcs, hoe lang is dat geleden :D het ziet er wel super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eind augustus ga ik met mijn vriend en zijn familie naar Center Parks. Helaas weet ik niet van buiten naar waar precies *oops* :d

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf hoor deze foto's!! Ik heb echt weer zin om naar Center Parcs te gaan! Heb voor de herfstvakantie geboekt.. :D

    BeantwoordenVerwijderen