donderdag 27 juni 2013

Random pics #personal

Lekker eten... je straft er mij niet mee. Toch staan we weer even op de rem... voor zo'n kleine 3 kg die mijn lichaam niet wil verlaten... grrumbl.

the little one is klaar voor de bbq (binnen gegeten... snif snif!) 
* slaatje in een hartjeskom van Lisbeth Dahl (helaas not mine... maar van mijn schoonzusje) * megalekker aardappelslaatje, pasta en taboulé olé olé

Dochterlief naar een verjaardagsfeestje, dan maar 2 vriendjes over de vloer voor the little one: cakejes bakken: vanillecakejes en enkele met aardbeitjes! Sorry, ze zijn reeds op! njammie!

i like - Zara high heels sandals! de groene 59,95 euro en de zwarte met goud 39,95 euro 


 de sandalen van de zara kunne hiervoor dienen... i like! and i will shop! Laat 3 juli maar komen, dan ga ik ervoor! 
#dagje me-time! 
thanks Chicks for fashion voor de tip! 

leuk lederen rokje met bruine benen (zoooon, we need you!)

 deze vond ik te schattig om niet te delen met je


true #mooie afsluiter 

with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

4 opmerkingen: