zaterdag 29 juni 2013

please forgive me

My dearest...

Please forgive me... ik schreef het al een paar keer dat er zo weinig tijd bestaat. Ik heb nood aan verlof! En dus aan tijd, tijd voor de kids, tijd voor de blog, tijd voor mezelf. Ik hush mezelf voorbij de laatste tijd, het overlijden van mijn vriendin steekt ook in de kleren en daarboven lig ik al sinds woensdagavond ziek in bed. Ik wil je de details besparen, maar geloof me het kwam er langs alle kanten terug uit. Voedelvergiftiging! Overgeven, buikloop, koorts 38,8° (en heb anders nooit koorts), rillen, zweten. Griepig zou je denken. Dat kan ook. Maar het maagje doet ook weer zijn kuren... In februari nog maar een maagbreuk gehad... Not again!
Mijn vriend in deze barre tijden is mijn weegschaal wel: -2kg! YAY! Dat is een voordeel, maar ik sta zo zwak op mijn benen en ik heb veel leuke dingen moeten afzeggen. Enige wat ik deed, was slapen. Vandaag de eerste dag dat ik weer wat eet en gewassen beneden zit. Nog niet 100% en kan nog niet alle voedingsstoffen aan :s

see you soon met veel nieuwe en leuke dingen. Nog even tandjes bijten en ik ben in verlof!



with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

8 opmerkingen:

  1. Beterschap lieverd!! Rot dat je zo beroerd bent en hoop dat je je snel beter zal voelen. Dikke XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thanks, vandaag al iets beter eigenlijk. eet al wat meer, maar mijn bloeddruk is nogal aan de lage kant. Ik eet nooit zout, mss moet ik dat toch maar eens doen effe :)

      Verwijderen
  2. Oei oei, ocharme ! Rust maar goed uit zodat je er weer ten volle tegenaan kan vliegen ! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. word maar snel beter! -2kg is mooi meegenomen maar niet als je eronder lijdt :) hoop dat het snel allemaal weer op z'n pootjes terecht komt! virtuele smakkerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhh meid! Ik lees dit nu pas (ook wat tijd tekort) en ik hoop dat je je ondertussen wat beter voelt. Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel beterschap! En vooral: goed uitrusten, want als het je verlof is, moet je er juist tegen aan kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liefje toch! Ik hoop dat je ondertussen weer beter bent. Ik begrijp dat "jezelf voorbij hushen"... Dat heb ik op dit moment... Heb amper tijd om blogjes te schrijven (wat ik zo graag doe) door tijdgebrek. Om maar te zwijgen van de blogs die in graag lees te bekijken. Ik heb ook nood aan verlof. Nog twee weken op mijn tanden bijten en dan is het zover!

    BeantwoordenVerwijderen