maandag 1 april 2013

Random pics #March #part2

Maart is ook al weer voorbij.... maar de zon is nog niet (veel) van de partij :s

en nu de zon nog #winter beu! #ja, ik weet het, iedereen vindt dat... 




Op DE VITRINE-beurs #Brugge #Schmink-it #kindergrime #Charlotte Verrecas

BONTE B #restaurant #laureaat De Zilveren Pollepel 2012 #Brugge
*
voorgerecht: vitello tonato = carpaccio van kalfsvlees met crème van tonijn 
met radijsjes en crumble van zuurdesem
*
hoofdgerecht : makreel en krab met groene asperges 


cocktailtime #De Stoepa #gezelligheid troef! #Brugge #cocktail = instant zomers gevoel kweken

happy Easter! hope you had a nice weekend of chocolate!

  oorringen modemusthaves.com en sjaal bij Crème Fraiche * fluo moustachkes


taart voor de familie * birthdayparty * boy is 5 years old now


slaatje scampi * nom nom nom 

orchidee gekregen van de BF :-) en het vogeltje was ook blij


Hoe hebben jullie het Paasweekend gevierd?

with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!



4 opmerkingen:

  1. Oh, wat zijn de mini-me's (of moet ik "mini-you's" zeggen?) mooi! Vond dat ook heerlijk als kind :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuke foto's ! Ik ben naar Rijsel geweest in het paasweekend en verder een beetje huishoudelijke klusjes gedaan :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb teveel chocolade gegeten! Porverdoerie toch! Leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen