maandag 8 april 2013

Fashion Re-Inforced #event #Brugge

Een tijdje terug, ergens halverwege maart deed ik mee als standhouder op een event rond mode en beauty. Heel mijn ding, dus waarom niet eens meedoen.
Jo-Lynn organiseerde samen met Michèle van fashionshop Bianconero (Knokke) en Cynthia van Sinshia-Cynthia-Jewels het event. Daarnaast stond ik zelf en Lieve van VitaStyle.
Vitastyle is een zaak in Brugge die instaat voor massages, afslankadvies en verzorging van het gelaat. Een gezond lichaam staat centraal bij Lieve. En ik stond er als visagiste: ik gaf gratis make-upadvies en nam elke klant eens onder handen.

Zo kon iedereen genieten van een fijne verwen-avond: glaasje drinken, massage bij Lieve, make-up advies bij mij, stijladvies bij Jo-Lynn, kans om juwelen te kopen bij Cynthia (juwelen op basis van edelstenen met de uitleg van de kracht van die stenen) en ook kans om kledij te kopen bij Michèle.





Indien het toen niet voor je paste, niet getreurd, er komen nog edities! Ik hou je op de hoogte van de data. Ik veronderstel ergens in juni, september en december.

Hopelijk kom je ook!


with style
xoxo
Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

3 opmerkingen: