vrijdag 26 april 2013

Beachwear!

Jep! Ik heb de zon gezien, geroken en gevoeld! (gisteren...) Ik wil naar zee! Typisch Belgisch, het is alweer van korte duur... Vandaag regen, volgende week al weer koudere temperaturen, maar laat ons dat niet kisten en al wegdromen van palmbomen, hangmatten, cocktails, bbq'tjes,
'tan me, sunny, tan me'-quotes,...

Dus vrouwen, én mannen (jullie oog wil ook wat!) hier wat modetips qua beachwear voor vrouwen! (die voor mannen volgt ook)

Beetje gepikt van internet, onder foto zie je van welk merk of uit welke winkel het komt. Ik was nu niet zo ambitieus om zelf de modelleren ;-)

 supertrash

 supertrash

bag #Supertrash


 colourstripes #Supertrash

halty lace #Supertrash


#Esprit  #WE #badpakken #coverups #bandeau (voor de minderbedeelden)
#voor elk wat wils: streepjes, bolletjes, golfjes, alle kleuren en vormen

hat = hot accessoire! not only on the beach

sunnies! #spiegelglazen zijn in! #want!


fluo sandaaltjes #of flipflops on the beach

Wat is jouw favoriete strandkledij?

with style

xoxo

Follow me on TwitterFacebook and Bloglovin. Thank you!

6 opmerkingen:

  1. De bikini met gekleurde streepjes vind ik erg leuk! Gisteren inderdaad heerlijk buiten gezeten, zelfs gegeten en het was gewoon WARM! Zitten we nu weer met die %$$#@!!** regen! Inderdaad moeten we positief blijven en geduld hebben (heel erg veel ;-) ) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die bikin's van Supertrash zo mooi!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pretteh ! Ik moet dringend wat bikinis gaan shoppen want tegen de zomer zijn al de leuke eruit. Het is elk jaar tzelfde, ben er altijd te laat mee aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Horro! Ieder jaar weer opnieuw vloek ik me te pletter tijdens de zoektocht naar dé bikini. Vanboven past ie nooit, zit nooit goed en vanonder altijd te groot. Ramp!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!! Ik heb er ook al zin in, al moet ik zeggen, ik ben niet zo een swimwear-mens, ik heb het liefst iets meer bedekt, weet niet hoe het komt maar voel me dan niet zo comfortabel ;)
    Al wil ik graag eens zo een retro bikini, of eens een mooi klassevol badpak!

    BeantwoordenVerwijderen